Snart ännu en dag till ända..

Inte många timmar kvar på denna dagen..
 
Har varit en väldigt lugn dag för mej och dogsen. Vi hade egentligen planerat att gå upp till dammarna, men när jag och Pimmen kom hem från stallet så satte vi oss i soffan under ett täcke och tänkte vila en stund. Snart som både jag och alla tre hundarna gott. Sen blev vi sådär sega som man kan bli när man sovit mitt på dagen så jag släppte ut dem och lät dem fara runt på gräsmattan en stund medans jag satt i solen och hade det gott.. Lite för kallt för min smak egentligen, men jag vill ändå ta tillvara på de sista solstrålarna vi lär se på ett par dagar om man ska tro väderleksrapporten.
 
Hästarna fick varsitt pass idag också. Milla fick ett pass med löslongering och Lucky gick jag först med i skogen som uppvärmning 25 min och jobbade sen henne på ridbanan. Bägge var jättefina, Lucky tar ju som vanligt lång tid att mjukna, men nu kommer Samantha på torsdag så då får vi en ny koll på henne! =)
 
Skruttehästen med en sadel som glidit fram lite.. Jäkla mage!
 
"Matte, vart ska du gå?"
 
 
 
Sötis!
 
Galopp.. galopp
 
Har man varit duktig får man leka gräsklippare efter arbetspasset..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0