Regnig tisdag

Regn, regn, regn.. men vet ni? Det gör ingenting, för då kan jag passa på att ha en riktig mysdag inne med mina små älsklingar. Passa på att städa lite och greja..
 
Får köra ut till stallet om några timmar, hoppas på att inte bli alltför blöt. Idag blir det bara pyssel för mina tjejer i stallet. De har jobbat så fint nu i två dagar så det blir bara borstning och mys. Jag behöver en mellandag också, mina händer är inte glada på mej idag. Imorgon hoppas jag på lite uppehåll så att jag hinner jobba bägge två från marken emellan skurarna.
Torsdag kommer Samantha och behandlar Lucky igen och då ska hon ridas precis innan och Milla tänkte jag skulle få en promenad i skogen.
 
Jag ska jobba onsdag-fredag och söndag, så gott att komma igång och den lön som väntar i slutet av varje månad är ju inte alls fel! Goa tjejer är det ute på VIP och jag trivs verkligen med dem.
 
Tänkte försöka väcka Panda och Pim som inte alls är sugna på att gå upp ännu. Vi har varit ute och morgonrastat en gång, men tycker det är på tiden att de går upp och får lite frukost. Men det är precis som att de vet att det regnar ute, de går in i koma och vill bara sova hela dagarna. Det stämmer nog som de säger att papillon är gjorda av florsocker och inte tål regn, för de vill helst inte sätta nosen utanför dörrn om de inte måste när det regnar.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0