Morrn

Så var det fredag och näst sista jobbdagen för denna veckan. Jobbar söndag också, men då går jag 12-19 så den dagen blir det inte så mycket annat. Får åka ut lite snabbt till stallet på morgonen och sen kanske jag tar en sväng förbi på kvällen också när jag slutat.
 
Imorgon tänkte jag haft en riktig långdag i stallet, men då jag måste åka med Tobbe för att mopedskrället står på verkstan så får det bli till att rätta sej efter hans tider. Tack och lov börjar han inte förrens klockan tre, så ett par timmar blir det ialla fall. Men ikväll ska bägge flickorna motioneras, nu börjar jag få abstinens! Lucky har visserligen bara vilat 1 dag hittills denna vecka, Milla 3 dagar. Men jag känner att det finns så mycket att utveckla och jobba på med bägge, så jag vill bara sätta fart.. nu!.. eller allra helst igår!
 
Idag åka jag hemifrån ca 11.30. Känns tråkigt att åka tåg, men promenaden mellan stationen och jobbet är rätt go skön ändå. Igår var det uppehåll och temperaturen låg mellan 10-12 grader, vindstilla och det kändes fortfarande som vår. Riktig uppfriskande!
 
Nu tänker jag stanna i sängen nån knapp timma till, sen ska dogsen få frukost och en promenad innan jag ställer mej i duschen och därefter käkar lite frulle själv.
 
Finaste töserna i tisdags..<3
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0