Morrn!

Söndagmorgon och jag är trött som vanligt, men lik förbannat så vaknar jag halv sju och kan inte somna om. Min inre väckarklocka är välinställd må jag säga..
 
Nu tänkte jag ta en lugn morgon, frukost och sitta i solen. Sen åker vi och hundarna på en liten road trip några mil neråt landet och hälsar på bekanta. Lek för hundarna med nya kompisar och lite tjöt för oss.
 
Stallet blir det i e.m, ska väl hinna käka lite däremellan också kan jag tro. Termometern visade +14 redan klockan åtta idag på morgonen så det blir nog riktigt varmt och gott. Att de har sagt att det ska komma regn i eftermiddag väljer jag att ignorera just nu. Jag är så jäkla nöjd med värmen och solen så lite regn förstör inte min eftermiddag sålänge som temperaturen håller sej uppe!
 
Nu hoppas jag att det torkar upp fort så Lucky kan börja gå ute på nätterna, både för hennes och för min skull. Enligt henne själv är hon en riktig vildhäst som minsann inte behöver bo i låda, hon ska bo ute och ströva fritt nåja, så fritt det går bakom staket).. Vi får väl se om någon av hennes hagkompisar vill leka vildhät med henne!
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0