Måndag

Solen skiner och det regnar om vartannat. Ett tag gjorde det bägge delar samtidigt.. Men det känns liksom helst okej, bara jag får lite sol och det inte är svinkallt! Sen lovar de ju fint väder till torsdag och helgen!
 
Idag och imorgon är jag ledig, jobbar onsdag + fredag-lördag. Inga jättepass, men det är bra att börja lite försiktigt så att inte kroppen slår totalt bakut och börjar mordhota mej mer än vanligt.
 
Jag hoppas på uppehåll i e.m när jag ska till stallet. Bägge töserna ska motioneras och det är skogen som gäller för bägge. Lucky ska ridas och Milla får jag se vad det blir! En av smådogsen får följa med, men har inte riktigt bestämt mej för vilken ännu, förmodligen den som är mest dampig när de är dags att åka. Den behöver nog den extra motionen bäst.. ;)
 
Det här med att få till det på kort är inte det lättaste.. Men på tredje försöket så..<3
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0