Lördag

Har en konstig känsla i kroppen.. Känner mej avslappnad, men samtidigt lite uppgiven, ledsen, trött.. Kan bero på att kroppen är arg för tillfället och inte vill som jag vill. Känns som att varenda muskel har träningsvärk. Hoppas att jag känner mej lite piggare och gladare imorgon. En stor godispåse hade gjort saker bättre, mycket bättre..
 
Jobbar 17-19 på VIP imorgon.. Kommer förmodligen vara skapligt trött när jag kommer hem, men det är det värt när lönen kommer i slutet av månaden.
 
Mina underbara hästar gick fint idag. Lucky är fortfarande lite svag i högergaloppen. Men vi jobbar på, ska lägga om träningen lite ett tag framöver. Släppa kraven och rida ut och galoppera mycket i skogen och sen jobba henne lös i padocken.. I övrigt var hon lite trötter idag så jag red inte sålänge.. Finaste ponnyn..<3
 
Milla satte jag lite press på idag i travarbetet och hon blev så fin. Satt lite ner på henne och förvånade mej själv genom att sitta riktigt bra på henne. Trodde jag skulle behöva lära mej att sitta ner på henne med hennes jättesteg, men det satt i ryggmärgen. Idag bara klickade det i skrittarbetet med sidvärtsrörelserna, hon bara följde och gjorde det så fint. Den här hästen passar mej så himla bra.. avgudar henne redan..<3
 
 
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0