Hur gott är inte vädret eller!?

Så jäkla gott väder idag.. soligt och varmt. Har precis kommit hem efter att ha jobbat 13-18 på VIP. Lugn dag idag med lite lagom med folk. Tyvärr har jag lite att göra nu på kvällen hemma, men hinner jag så ska jag gå ut och sätta mej i solen en sväng tillsammans med dogsen.
 
Hann motionera bägge mina pållar på morgonen/förmiddan. Började med Millie, jobbade henne lös på ridbanan. Njuter av att se henne röra sej, se hennes blanka päls komma fram mer och mer. Musklerna som börjar visa sej och det hull hon hittills lagt på sej som börjar täcka det knotiga..<3
 
Lucky red jag barbacka på ridbanan, så himla fin var hon idag. Red på den akademiska stången och hon älskade verkligen att jobba på den idag. Jobbade mycket flyttningar och vred och vände åt alla håll jag kunde komma på för att strecha och gymnastisera hela hennes kropp. Och det gav verkligen resultat, hon var som en dröm att rida. Hur fin som helst..<3
 
Nu har vi kunnat hämta hem bilen igen också, lagad och servad och fick blankt papper på besiktningen idag! Måndag kommer min lilla moppe hem också. Byggbilen har blivit återlämnad och snart är alla våra fordon där de ska igen. Så skönt!!
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0