Andningspaus hemma en stund..

Så himla varmt och underbart väder idag! Känns nästan lite synd att stå inne och jobba, men har fått en hel del sol i stallet redan så känner mej ganska nöjd ändå.
 
Jag började med Lucky, hon fick ett pass på ridbanan med löslongering. Tanken var att jag skulle ridit Millie en sväng i skogen med sällskap av Joanna och Ricky, men hon fick lite förhinder och kunde inte komma på förmiddan. Så jag och Millie tog beslutet att ge oss ut själva tillsammans med Panda förstås. Och det gick strålande, Millie var piggelin och ville helst trava hela vägen. Lyckades till och med få till en galoppfattning i en liten uppförsbacke. Men tog bara nåt steg, ville bara kolla av att det funkade.
 
Mockade och fixade det sista medans Millie fick stå inne och käka burkmaten och lite extra hö.
 
 
Nu ska jag vila en stund innan det är dags att ställa mej i duschen och göra mej iordning. Får knata ner till tåget strax efter fyra, börjar fem och jobbar till nio. Kortispass idag!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0