Träningen idag..

Lucky fick idag ett pass på ridbanan efter tre dagars vila. Hon var pigg och ville väldigt mycket och när jag då bad om saker som blev väldigt tunga för henne så blev hon jättefrustrerad och det blidde inget bra. Så vi krånglade en hel del och det kändes väl lite som att hon gick med handbromsen i och inte vågade gå fram till henne riktigt. Men emellanåt var hon superfin och även det "sämsta" var inte katastrof. Emelie filmade lite och jag ska se om hon kan skicka över några av filmsnuttarna redan ikväll. Så kanske jag lägger upp några av dem här sen när jag kollar igenom dem ordentligt själv. Men det var en trött stjärna som jag ledde in i stallet efteråt när vi var klara. Passet blev längre än vad jag hade tänkt och imorgon blir det bara lite löslongering på ridbanan så hon får jogga runt lite.
Lördag tänkte jag först rida ut en sväng och sen en kortare pass på ridbanan. Söndag får hon vila.
 
Småtrollen har varit med mej i stallet hela dagen och fart runt. Så nu är det redigt trötta och sover som små grisar bägge två.
Själv är jag helt slut och skulle lätta kunna lägga mej och sova en timma eller två. Men ska spara den sömnen tills ikväll och hoppas på en natts riktigt god sömn!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0