Torsdag

Har suttit med lite inför eventdagen den 2:a april. Renskrivit tipspromenadsfrågorna bland annat. Slutade med att jag var så trött att ögonen gick i kors på mej. Tog en sväng ut och rastade dogsen och ställde mej sen i duschen. Piggnade till lite, men är fortfarnade väldigt trött. Så förhoppningsvis har jag en hel natts sömn att se fram emot.
 
Har inte bestämt mej för om jag ska åka ut tidigt och vara heldag i stallet eller om jag ska åka ut på kvällen. Iofs så ska det ju bli kanonväder hela dagen så känns ju synd att sitta hemma också.
 
Idag fick Lucky leka lektionshäst med Inge på ryggen. En liten danska som rider för Emelie. När hon väl fick kläm på hur Lucky ville ha det med bettet (hon är vansinnigt känslig där om man gör minsta lilla fel). så gick det hela kanonbra. Hon fick testa henne idag då hon ska låna henne på eventdagen.
 
Blev en sväng till Liared och hjälpte Emelie att hämta spån. Så har man fått lite motion idag också!
 
Nu är det bara imorgon med, sen får jag hämta hem min lilla Milla. Känns som om dagarna har gått ganska fort ändå. Blev ju inte så lång väntetid från det att vi bestämde oss tills det att det är dags att hämta henne. Längtar efter att få börja jobba med henne, både i ridningen och från marken.
Nu hoppas vi bara att hon vill åka vanligt hästsläp och står snällt och stilla biten upp till stallet.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0