Tisdag -dag 2 av vilan-

Tog en riktig latdag i soffan, vädret är urtråkigt och dogsen är trötta. Själv har jag huvudvärk och kroppen är lite arg på mej, så det passar bra.
 
Igår var jag i simhallen, blev en timma i bassängen och sen en stund i bastun efteråt. Är så himla gott att sitta i värmen efteråt och bara slappna av. Var nära på att jag somnade en stund.
 
Åkte direkt till Lucky efteråt. Mockade och tog sedan in henne. Hade tänkt pyssla och borsta lite, men pärlan ville nog bespara matte det jobbet och hade inte ens rullat sej under hela dagen. Så hon fick en kram och en mulpuss och sen fick hon vara ifred med sin kvällsmat.
 
Idag åkte jag ut på förmiddan. När stallet var färdigt tog jag in Lucky och pysslade längre med henne. Passade på att klippa ur öronen och toppa manen lite så nu ser den lite tjockare ut. Sen fick hon massage. Mycket uppskattat av pärlan. Det var en trött pålla som jag släppte ut i hagen igen när vi var helt klara.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0