Söndag kväll

Är rätt rejält trött i huvet och längtar bara efter att få sjunka ner i soffan och inte göra ett skit mer på hela kvällen. Men jag hade lite jag behövde göra innan dess. Så nu får det bli lite käk och en varm dusch.
 
Lucky har fått hårdtrim idag och hon var så fin! Min duktiga pärla det! Fick hjälp av Emelie och det gjorde verkligen nytta, det sista hoppade hon upp så jag fick se hur fin hon va. Det är supernyttigt att faktiskt få se din egen häst från marken en gång ibland också!
 
Nu är eventet som blir uppe på Beateberg uppe på Emelies hemsida. Kika in och läs och det och boka!
http://www.emjos.n.nu/evenemang
 
Imorgon blir det dagen hemma och sen ut till Lucky på kvällen, tänkte jobba henne på töm eller lina. Tror hon behöver bara rulla runt lite på en stor volt och sträcka på alla muskler imorgon.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0