Snart kommer regnet

Fint väder och sol idag också. Det blåser en del, men det kan man nästan stå ut med iom att det är härlig sol och flera plusgrader. Får passa på att njuta idag, då det ska bli regn hela dagen imorgno och onsdag. Resten av veckan såg väl lite bättre ut, men det ska  vara en del regn. Men det behövs ju det också.
 
Tänkte åka en sväng till simhallen i e.m, men jag har att välja på att antingen åka med det tidiga och vänta en timma eller ett senare och behöva stressa. Vänta är ju inte min grej, så det fick nog bli det senare. Efter simhallen blir det stallet direkt. Mocka och greja och pyssla lite med pärlan. Ska putsa igenom alla träns och så ordentligt de här dagarna hon vilar.
 
Nu på morgonen har jag latat mej, det nyttigaste jag har gjort är att beställa hem hundmat till Dumle. Så jag får nog sätta lite fart snart. Dumle fäller och med tanke på vädret ute så blir det hårigt och skitigt igen två minuter efter det att jag städat färdigt. Lite tröstlöst för tillfället, men det blir bättre framåt sommarn.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0