Onsdag

Så jäkla trött.. Somnade inte förrens efter tre inatt och Panda väckte mej nu strax efter nio. Visserligen är det ca 6 h, men jag behöver oftast 8h för att ladda om batterierna ordentligt. Hundarna var desto piggare och Dumle skulle bara leka när vi var ute på morgonen. Han lyckades hitta en vattenpöl som visade sej vara tillräckligt djup för att halva hunden skulle förvandlas till ett ordentligt inkletat träsktroll framför mina ögon = Dumle supernöjd! Jag var inte nöjd.. inte nöjd alls..
 
Så nu sitter jag i köket och försöker vakna till med en kopp the. Det blir stallet på morgonen och en sväng i skogen på Lucky. Tror det kommer passa både henne och mej att komma ut lite idag. Sen på dan idag så har jag lite som jag måste göra hemma så får vi se vad som händer till kvällen.
 
Från igår
 
 
 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0