Onsdag

Vaken tidigt idag också.. Funderar på om jag kan smyga igång senaste avsnittet av ryttareliten utan att Tobbe vaknar.. Eller om jag ska redigera fotona på mej och Lucky och de jag tog på Inge och hennes ljuvliga lilla islandstös Skuggalisa (hur sött är inte det namnet!).
 
Igår satt jag och Emelie och försökte få ihop allt inför den 2:a april. Och jag tror nog att vi lyckades ganska bra. Mycket kvar som ska fixas, men nu har vi ialla fall en lista och vet vilken ände vi ska börja i.
Helgen kommer ägnas åt att vårstäda hela anläggningen. Det ska bli kanonväder med massa sol så det blir säkert en och annan fikapaus i vårsolen också.
Och på lördag hämtar vi ju hem nya stjärnan. Ett 12 år gammalt Fredriksborgarsto efter Cassaulus af egensevang.
En dansk import som har varit här i Sverige i ett par månader. Ursnäll, men inte så mycket utbildad. Det klickade mellan oss från första stund och nu längtar jag efter att få hem min lilla Imilia.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0