Måndagskväll

Dagen har varit ägnad åt städning. Så nu börjar huset se hyfsat ut igen. För att citera en vän, när solen kommer fram ser man hur sketigt det är överallt. Så har dammtorkat överallt och torkat av fönsterbrädor m.m Det enda jag inte gjort är att diska, det orkade jag inte. Finns kvar att göra, men det tar jag en annan dag!
 
Lucky fick bara borstning och mys i stallgången, kom ut så sent att det var inte mycket lönt att göra någonting med henne och jag var trött och kände mej frusen. Hon verkade pigg och glad, fick bli lite massage av ryggen med arnikagel. Vilket var mycket uppskattat av damen! Hon var gosig och skulle ha minst två mulpussar i minuten. Sötare häst finns inte..<3
 
Imorgon kommer det leveranser från två ställen. Har äntligen hittat antikguldfärgade mellandelar till armbanden i rätt modell. Nu är de 2 mm mindre än de jag har i antiksilver, men jag tror inte att det ska spela någon roll. Det ser jag ju imorgon! Sen kommer det från min vanliga leverantör också, inget stort paket, behövs inte så mycket nu när jag har fått ett litet lager här hemma.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0