Lucky Star <3

Tänkte köra ett kort pass på ridbanan. Men våra "korta" pass blir inte så korta nu för tiden och snart hade vi tränat en timma, inte alls som det var tänkt från början. Pärlan var svettig och jag var trött. Fick inte till känslan det första och hon kändes lite tung i handen på mej, men mot slutet var det precs som att hon bestämde sej för att ge allt och blev så himla lätt, trampade under sej och gjorde galoppfattningar och samlade galoppen så att jag tror fasiken haserna var i backen där ett tag. Underbara häst..<3
Kindkedjeskyddet fick för övrigt godkänt av damen vad gäller att kedjan numera inte skramlar..;)
 
 
Jag hade tänkt köra ett pass imorgon också, men eftersom hon släppte och blev så himla fin det sista och jag tror att den inledande segeheten beror på att hon är lite trött i kroppen så får hon nu lite långledig i tre dagar. Imorgon får hon bara skrota i hagen med kompisarna och vila upp sej. Tisdag blir det massage, tror det är lite rumpmuskler som behöver masseras lite extra..;) Och onsdag blir det ev en kortispromenad om stjärnan säger att hon vill det.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0