Lite solsken i deppet efter utbildningen..

Jag skickade ett armband till en känd bloggare igår. Är imponerad av henne och hennes drivkraft både med sitt företag och sin ridning. Och hon verkade gilla det, för det låg ute på Instagram för ca en timme sedan. Jättekul när folk uppskattar mina smycken! =) Hoppas att det ska föra tur med sej till tjejen som fick det!
 
Jag har en liten grej på gång med en av mina vänner också, men det lär ni få se sen. Även det en tjej som driver en väldigt stor blogg och är otroligt stark. Denna tjej har redan gått igenom mer under sina år än vad många gör på en hel livstid. Kika gärna in till henne. http://blogg.alltforforaldrar.se/enroths/2014/03/14/vilken-energi-boost/
 
Där drog det inte värsta ovädret helt plötsligt, från att ha varit soligt och fint till regn och rusk. Och min pärla släppte jag ut utan täcke innan idag för att vädret var så fint. Men känner jag Emelie rätt så får de gå in tidigareikväll och slipper stå i regnet.
 
Imorgon blir det förmodligen en sväng in till Jönköping och handla lite. Behöver förbi hööks och köpa ett kedjeskydd till betten jag får låna (Tack!). Funderar på om man skulle slå till och testa ett Baucher snart. Är nyfiken på hur min donna skulle gå på det.
 
Hundarna och jag har myst i soffan hela eftermiddan och fortsätter med dej. Har en del jag måste få gjort på datorn och har bara hunnit med en liten del.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0