Fredag

Gick och la mej igen efter hundarnas morgonrastning som för övrigt utfördes mestadels sovande. Ja, inte hundarna då förstås, de for runt och lekte som tre små tornados runt gräsmattan. Men de föll snabbt i koma igen när vi kom in och kröp ner i sängen igen.
 
Vad händer idag då? Ja, jag ska slutföra de sista beställningarna så de kommer iväg i helgen. Sen ta en långpromenad med småtrollen och sent i kväll blir det en sväng till Lucky och fixa hos henne. Det blir ingen motion idag, hon har gått tre dagar i rad ganska ordentligt och kan behöva en vilodag och det behöver jag också.
Sen ska det komma regn ikväll och bekväm som man har blivit så senare åren så rider jag inte gärna i regn om jag inte måste. Det är fördelen med att ha en häst som inte blir totalt tokig om hon får stå en dag extra i veckan.
 
Imorgon ska det tydligen bli kanonväder, sol och riktigt varmt så det får bli lite extra tid i stallet och bara gå och njuta av vårvädret.
 
Morgontrött
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0