Efter en varm dusch...

...sitter jag nu nerbäddad i soffan framför en film tillsammans med hundarna..
 
Lucky fick ett pass på ridbanan, hade sällskap av Emma/Wella och Joanna/Ricky.. Lucky var pigg och tyckte det va gott att vara igång efter gårdagens vila. Hon kändes mjuk och fin och vi jobbade först lite sidvärtsarbete sen lite tempoväxlingar. Imorgon blir det skogen för henne, vet inte om jag rider, tömkör eller promenerar än. Får se vad jag känner för helt enkelt, men någonting blir det.
 
Imorgon kommer ännu en leverans från min huvudleverantör och sen borde det komma en liten leverans från en privatperson under veckan. Hittat en massa guldfärgade delar som kommer passa perfekt till det jag har tänkt!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0