Arg

Jävla Mullsjö kommun. De har haft väldigt lång tid på sej att hinna titta igenom mina papper och bara skicka dem vidare med beslutet, men nu har de varken tittat på dem ordentligt eller tagit ett beslut vilket innebär att jag inte kan plugga vidare och blir också utan inkomst. Jättekul.. eller inte.. Det som är värst av allt är ju att det är inte första gången de har gjort såhär. När jag sökte till usk-utbildningen gjorde de exakt likadant första gången så då fick jag söka om till en senare kursstart.
Jag får väl göra något liknande nu, men allt hänger ju på om de godkänner mina fortsatta studier eller inte. Känns bara så orättvist när jag gjort allting rätt och fått in alla papper i tid så strular de och bara förstör. Ska de betala mina räkningar nu då eller? Talanglösa nollor känns som ett för snällt ord..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0