Äntligen!

Nu ger jag upp för ikväll. Fick till slut färdigt läderpannbandet och det blev riktigt bra, jag är supernöjd och det ska bli kul att testa det på Lucky på torsdag. Jag fick ta upp och ändra många gånger och jag fick till en början skrota grundiden, men det blev en variant av grundiden som förmodligen blev ännu bättre.
 
Jag ska fota lite produktbilder imorgon och på torsdag ska jag testa det på Lucky. Det ska bli bra väder så då blir det lite produktfoton där också! Fast det är klart, allt är ju snyggt på min stjärna..;)
 
SÅ nu är jag nöjd för ikväll och tänker inte göra nåt mer innan det är dags att gå och lägga sej. Tjejerna har varit väldigt lugna hela kvällen och sover för tillfället. Mina mysisar..<3
 
 
Hoppas att ni har en bra tisdagskväll!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0