*Västkusten?

Ja, vad hände där egentligen? Meningen var ju att jag skulle ha åkt över i söndags och gjort mitt första arbetspass i måndags. Men nu blev det inte riktigt som vi hade tänkt.
 
Enkelt förklarat så strulade det till sej med boende på campingen och då jag har bägge hundarna med mej ner finns det ingen möjlighet att jag kan dela boende med två andra personer jag inte känner, flera personer på en sån liten yta + mina hundar hade förmodligen slutat i en mindre katastrof. Så jag fick tyvärr tacka nej till min drömsommar och stanna hemma istället. Jag kommer åka ner en vecka för vanlig semester senare i Juli och det ska bli kanon. Men det var väl någon mening med detta också..
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0