Torsdag

Näst sista jobbdagen på VIP innan jag åker för sommaren. Efter ikväll är ja ledig ända fram till nästa fredag..
Ska börja lite tidigare idag och naturligtvis både sov jag längre än vanligt och sen krångla mopeden och ville inte starta så jag kom iväg mycket senare än planerat. Men jag hann motionera Lucky och pyssla med Millie som jag hade tänkt.
 
Så himla fin <3
 
Lucky longerade jag först och sen red jag henne barbacka en stund, ville inte riktigt samla sej så mycket som jag ville i galoppen, men var ändå luftig och fin. Hon var väldigt trött när jag tog in henne (sover ute sen i söndags) så det kan bero på det. Har ju inte varit jätteroligt väder inatt. Jag är väldigt glad att jag åkte upp till stallet efter jobbet och la på dem täcken.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0