Torsdag

Kan knappt fatta att vi redan är framme vid midsommar, tycker inte det var längesen snön smälte och det började bli varmt på riktigt och snart är vi inne i Juli.
 
Tog lite sovmorgon imorse när jag hade varit ute med hundarna, åkte sedan med Tobbe in till Jönköping och medans han jobbade for jag runt halva stan och fixade med lite småinköp.
 
Lucky fick ett sent pass på ridbanan, ställde ut lite småhinder och skuttade runt på dem, Lucky var piggelin och tyckte det hela va jättelattjo. Men det är jobbigt att lyfta på benen i recis rätt ögonblick och samtidigt hålla sej på rätt håll så när hon började snava mer än faktiskt hoppa så avslutade vi och travade av. Hoppning är inte våran grej, inte alls.. men ibland får vi för oss att skutta runt lite på lek och det är något vi bägge gillar,  lagom mängd!
 
Imorgon blir det en sväng upp till Millie och hälsa på henne på betet, kameran ska med och jag hoppas på lite fina foton på min skönhet!
 
Har inga andra planer alls inför helgen, Tobbe jobbar hela lördag så får se om jag hittar på något eller om det blir film i soffan hemma.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0