Ny vecka

Idag jobar jag kvällen på VIP, 17-22. Så jag har hela dagen hemma i solen. Var riktigt varmt ute redan när jag släppte ut hundarna strax innan sju. Satte mej på trappen i solen och hade det gott en stund innan vi gick in igen och satte oss i soffan. Nu sover de alla tre och jag funderar på om man skulle försöka sej på lite frukost snart.
 
Ska åka ut till stallet en snabbis om nån timma, Lucky har gått ute inatt så ingen mockning och hon är nog mer än nöjd skulle jag tro. Kändes härligt att veta att fröken redan var ute när jag vaknade imorse och solen strimmade in genom persiennerna i sovrummet.
 
Om två veckor börjar min första hela dag nere på kusten, vi kör över Millie till Fredrikdal lördagen innan och Lucky, jag och småtjejerna åker söndagen. Snart är det dags att börja kika igenom allt som ska med och packa. Men jag känner ju mej själv rätt bra och jag kommer säkert stå här lördag kväll och inte ha koll på någonting, hur bra jag än har planerat det hela.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0