Mitt i natten

Här sitter jag och kan inte sova, fast nu börjar ögonlocken bli bra tunga så snart är det nog dags för mej att sussa ett par timmar också. Så jag orkar med morgondagen.
 
Jäkla massa knott ute ikväll, de små jävlarna bet mej överallt när jag var i stallet. Glad att jag har flugtäcken att lägga på hästarna så de får lite mer skydd än med bara spray.
 
Millie och jag tog upp matchen med longeringen idag igen. Nu har jag väntat och gett henne tid, enbart jobbat med henne lös och verkligen lärt mej hennes signaler och hon kan nu mina. Så idag körde vi. Och visst gick det, till slut och på vårat egna speciella sätt. Duktiga tjejen, ibland får man vara lite påhittig för att få saker att gå som man vill.
 
Lucky och jag tog en liten kvällspromenad, helt lagom varmt och riktigt gott.. om det inte hade varit för de satans knotten. Lucky ska få ta det lite lugnare denna veckan nu innan vi åker. Ska motionera henne ändå, men lite lugnare än vad jag har gjort nu senaste tiden. Sen blir det massa träning hela sommaren!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0