Midsommarafton

Ja, min midsommarafton är väl inte riktigt som de flesta andras. Började med att Panda väckte mej tjugo över fyra imorse, bara att släpa sej själv ur sängen och släppa ut henne och en väldigt trött PimPim som inte alls förstod varför det skulle va nödvändigt att gå ut mitt i natten.. Allvarligt talat så är jag benägen att hålla med henne.
 
Åkte ut till stallet på förmiddagen och tog en promenad med finaste svart på 40 min. Gick upp och förbi Villa Vita och vände en bit därefter. Hade tänkt gå lite längre, men vägen var avstängd så vi fick vända lite tidigare än väntat. Men det blev en helt okej promenad ändå.
 
Åkte över till Millie på betet direkt när jag kom hem.. Hon hade det gott med sin lilla flock och allt gräs. Stannade nästan en timma och mös lite med henne och de andra. Höll på att få kameraväskan uppäten av Jessicas 2-åring som tydlligen tyckte att den såg smaskig ut.
 
Åkte en sväng ner till sjön lagom till kvällen, satt en timma och bara funderade över livet med lite musik i öronen. Ibland behöver man ett andningshål bort från allt och idag var en sådan dag. Åkte hemåt igen när knotten började visa sej.. (va ska de va bra för?)
 
Blir kudden tidigt idag, har redan somnat till flera gånger under eftermiddagen och kvällen. Huvudet är helt slut och kroppen jämrar sej lite emellan varven också.
 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0