Måndag

Panda avvek lite från rutinen idag på morgonen, istället för att väcka mej 06.15, så väckte hon mej 05.15.. Jag försökte först tala om för den lilla hunden att vi har inte återgått till vintertid än, men när det inte hjälpte så fick jag ju snällt släpa mej själv ur sängen och gå ut med den lilla huliganen.. Pimmen vaknade naturligtvis också och skulle följa med ut. Så nu sover de bägge två som små grisar och jag kunde inte somna om igen.. Det är tur att de är söta..
 
Nu tänkte jag vila till klockan blir nio, sen ge hundarna frukost.. Byta om till lite lämplig solningutstyrsel och lägga mej på gräsmattan och jobba på min allmer vitnande hy.. Finns det inte stödgrpper för såna som jag? "Vi som aldrig blir mer än bleka"..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0