Fredag

Solen skiner och jag är ledig! Hur gott är inte det? 
 
Åker ut till stallet sent i e.m. Ska komma en regnskur mitt på dagen och den missar jag helst. Sen har jag insläppet i stallet idag så jag kör ridningen samtidigt. Ska jobba bägge från marken ialla fall idag.
 
Det var riktigt lugnt på jobbet igår, vi var klara tidigt med all städning och kunde fixa och greja med lite annat istället. Men långtråkigt blir det knappast, bra arbetskamrater och trevliga stammisar så går tiden ganska fort ialla fall.
Sista passet innan jag åker jobbar jag nästa fredag, 12-21 så kommer väl va redigt trött på kvällen där sen.
 
Trots att jag är ledig nu fram till torsdag nästa vecka så har jag att göra, finns en del folk man vill hinna träffa innan jag åker + att en hel del ska ordnas innan också. Måndag blir det fotning med Joanna, Emma och deras två hästar. Ska ha ut hovslagaren som fixar Lucky och Millie. Kommer tisdag nästa vecka, Pimmen ska på återbesök på Smådjurskliniken. Även det tisdag. Jag ska en sväng till Gränna på onsdagen. Torsdag blir det städning och packning ute i stallet.
 
Helgen är än sålänge ganska lugn, förutom att jag förmodligen får lite besök imorgon av mamsen.
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0