Yeey! Bredband!

Även om det bara är ett par dagar känner man hur handikappad man blir utan bredbandet.. Nu har jag ju naturligtvis internet i mobilen, men det blir inte samma sak, inte alls samma sak.
 
Idag började vi dagen tidigt, jag och mina små.. tvättid mellan 7 och 11, dessutom hade jag utsläppet i stallet så jag var där vid nio, fodrade, släppte ut och sen mockade jag och fixade käk åt Lucky och Wanna..
 
Hade en som kom och kopplade in bredbandet nu på förmiddan och efter ett snabbt samtal till Bredbandsbolaget så var det igång då min aktiveringskod inte fungerade först.. Så nu myser vi i tv-rummet jag och tjejerna.. Panda myser i sin nya favoritkorg och Pimmen ligger på filten jämte mig i soffan..
 
Ikväll jobbar jag sista passet, 18-24. Jossan är en ängel och åker hem till mina tjejer efter jobbet och går ut med dem så de slipper hålla och vara ensamma så länge. När jag jobbar 5 h (borta 6) så känns det okej att lämna dem, men över sju timmar känns inte okej..
 
Imorgon är jag ledig och då ska sista kartongerna packas upp så det blir klart här hemma.. Lite fler lampor ska upp och sen ska jag se om jag kan få upp lite tavlor på väggarna så att det slutar eka!
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0