Tisdag

Sitter och tar det lite lugnt efter gårdagens arbetspass.. fick ju lite extra motion där under ett par timmar..
 
Nu vet en sån där helpall, en sån staplat med 10kg hinkar med lingonsylt, ca 2 meter hög.. om en sån välter, då blir det en satans massa lingonsylt överallt.. närmare bestämt ett 5 cm tjockt, geggigt, halt lager över hela golvet.. Men det vara bara till att börja städa, 2 h höll vi på non-stop jag och Lotta (chefen).. Kan tilläggas att det va då alltså inte jag som välte pallen.. jag hörde era tankar ända hit!..
 
Idag har vi varit uppe i stallet och släppt ut på morgonen, mockning får vänta tills i e.m eller ikväll.. har fått veterinärtid till Panda 17.30 på Smådjurskliniken i Jkpg för hennes öga som bara blir värre.. Min stackars lilla prinsessa..
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0