Tisdag

Haft en supermorgon och förmiddag.. Var ute med hundarna och rastade dem innan jag gick till stallet.. Släppte ut och fixade färdigt med allt innan jag tog in och gjorde iordning Lucky.. Mötte upp Jenny och Zorania, det var två väldigt lyckliga damer som hälsade försiktigt på varandra.. Inte ett pip, bara öronen framåt och tindrande ögon!
 
Vi hade tänkt ta en liten sväng på kanske 30, max 45 min. Det slutade på 1 h och 10 min, men att rida vilse kan vara riktigt trevligt med rätt sällskap. Det var en trött, men väldigt nöjd Lucky som fick lite extra pyssel efter turen och sen fick gå ut till Hera i hagen. Wanna har åkt iväg idag och kommer inte hem förens till nästa höst igen när hennes bebis är avvand..
 
Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och sen börja med lite lunch, mamma kommer hit efter jobbet så vi käkar ihop. Sen blir det Jkpg en sväng och handla det sista som behövs..
 
Arbetsdagen igår var lugn, det var en del att göra på dagen.. Men framåt eftermiddagen dog det ut och återgick till det vanliga tempot.. Men jag var trött så det kommer bli underbart skönt att vara ledig i tre dagar nu!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0