Tisdag 2014-12-16 Kl. 11.50

Sitter i soffan och myser med Pimmen, Panda har bäddat ner sig på nya favoritplatsen.. den videkorg som Erikshjälpen som fått en gosig filt och en plats i vardagsrummet, trodde att hon skulle uppskatta den..

 

Blev en morgonpromenad bort till Lucky imorse tillsammans med småtjejerna idag också, Lucky och Wanna skulle släppas ihop med lilla Hera och det hela gick väldigt bra. Lite spring, men inga slagsmål.. Lucky och Hera fann varandra och stod snart och åt ihop, även om Lucky tyckte att den lilla raggsockan var lite väl närgången stundtals..

 

Behöver jag säg att jag var trött när jag kom hem igår, men jobbet har gått bra och det var väldigt lugnt hela kvällen. Jobbade själv från 21-24 och var helt färdig och kom ifrån jobbet 00.10, hemma strax efter halv ett.. Panda och Pim var så duktiga, sa inte ett ljud när jag kom hem.. Inte ens när jag satte nyckeln i dörren, Pimmen började låta lite när jag började greja med deras koppel.. De hade också skött sig när Mia var ute med dem tidigare på kvällen. Är så stolt över mina små huliganer!

 

Idag börjar jag 16 och slutar 21, går direkt hem och hämtar småtjejerna, sen bort till stallet. Har insläppet ikväll. Men det ska bara bli mysigt, imorgon ringer klockan ännu tidigare, jag har tvättid från klockan 7.

 

Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0