Tidsinställt inlägg

Eftersom jag inte har tillgång till internet för datorn och får mer eller mindre hjärnblödning om jag ska försöka skriva ett blogginlägg via mobilen så får ni hålla tillgodo med ett förskrivet tidsinställt inlägg denna lördag..
 
När detta publiceras har jag ca 2 h jobbtid kvar, slutar egentligen åtta, men vi är aldrig klara med allt till prick åtta. Har nog bara hänt en gång tror jag och då var vi nog till och med tre på kvällen. Jag kommer sedan bege mig in till mitt motellrum (nr 10 som alltid) och se vad 4:a har att erbjuda för film.
 
Kommer förmodligen somna runt tolv tiden som vanligt, vakna nån gång riktigt tidigt på morgonen och behöva springa på toa.. sen somna om igen och det är de där sista timmarna som är de härligaste.. när man vet att man får sova lite till och inte behöver gå upp riktigt ännu..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0