Snö!

Konstigt nog är jag ganska barnsligt förtjust i snön som faller utanför.. brukar sucka högt och inte alls gilla att det kommer snö, men det känns helt okej och ganska mysigt även om det säkert kommer töa bort igen i helgen då det ska bli plusgrader dagtid. Men det får gärna vara barbark och pluggrader nästa helg när jag ska flytta, särskilt på söndagen då Lucky ska bli Mullsjöbo igen..
 
Det var glada hundar som mötte mig när jag kom hem ikväll.. nu har vi myst ner oss i sängen, men får strax gå upp igen.. Panda ska ha sin ögonsalva och droppar och jag funderar på om chipsen jag köpte tidigare ikväll ska få äran att hamna i min mage medans jag kikar på en film. Egentligen borde jag sova då jag ska upp tidigt imorgon, problemet är bara att jag är inte ett dugg trött.. Jag satt och nästan somnade på tåget hem och var supertrött, men det försvann helt lagom när jag gick av tåget i Nässjö.. Så nu tar det väl en stund innan tröttheten slår till igen.. Orkar nog inte med en vakennatt till, nu ska jag visserligen inte börja jobba förens klockan tolv imorgon, men tåget går från Nässjö tjugo över nio så upp tidigt måste jag hur jag än gör. Behöver inte åka upp och släppa ut några hästar ialla fall så får mer tid hemma till att duscha, käka frulle och göra min iordning..
 
Nu ser jag fram emot att få nästa veckas schema på söndag.. Behöver kunna planera veckan så att jag får ihop allt som ska hinnas innan det är dags att flytta på lördag. Nycklarna till lägenheten ska hämtas fredag bl a..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0