Kvällen före..

Imorgon är det då dags igen.. Julafton.. En dag som många har väntat på sedan andra januari iår..
 
Själv har jag krupit upp i soffan och myser med småtjejerna lite.. fixar naglarna och väntar på att håret ska torka tillräckligt så att jag kan se hur det blev.. Lite senare ska jag packa inför imorgon och juldagen. Får gå upp riktigt tidigt imorgon om jag ska hinna allt innan det är dags att sitta på tåget till mot Boxholm..
 
Ska hinna ut till stallet tillsammans med hundarna, släppa ut och fixa allt till juldagen, mocka och sen skynda mig hem. Ta en snabb dusch, byta om och fixa håret.. Sen strax efter nio är det dags att ta med mig tjejerna och gå ner till stationen..
 
Stannar till juldagen i Boxholm. åker ner till Nässjö för att fira lite jul med min släkt hemma hos mormor.. Det blir mormor, mamma och Stefan, brorsan med fru och son.. så det blir trevligt!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0