Kväll

Nu har jag bara fyra saker kvar att göra innan det är dags att sova.. Ge Panda hennes alla olika ögondroppar, ringa Andreas, kvällsrasta småtjejerna och till sist en varm dusch.. Imorgon måste jag upp riktigt tidigt, stallet ska hinnas med innan vi åker mot Smådjurskliniken i Jönköping.. Och helst ska vi hinna slänga in lite av Luckys prylar i stallet också..
 
Håller tummarna att Pandas öga ser mycket bättre ut, jag tycker själv att det är en stort förbättring, får väl tro att veterinärerna håller med mig..
 
Nu har jag lastat släpet med de kartonger som var packade och lite andra grejor.. Så det blir mestadels möbler på lördag, vilket är väldigt skönt. Sen har vi ju en del i förrådet hos Mia på tunnelgatan och det kommer bli 1 kartong med porslin härifrån också. Men den kommer bli så tung att den får vi ta på lördag..
 
Ska bli väldigt spännande att äntligen få se lägenheten imorgon!
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0