Förkyld

Vaknade, helt igentäppt, ont i halsen och öronen.. precis vad jag inte önskade mig just nu.. en rejäl förkylning.. Får försöka kurera mig under dagen och kvällen, för imorgon är det åter till jobbet igen som gäller och då har jag inte tid att vara sjuk. Får bli film och vila i sängen tillsammans med småtjejerna nu medans Andreas är på jobbet.
 
Panda och Pim tyckte inte att matte skulle få den minsta lilla sovmorgon idag, det är ju iofs sånt man får räkna med när man har hund. Så det var bara att klä på sig (tillräckligt så det inte skulle räknas som oanständigt), dra på sig skor, jacka och mössa (vem orkar fixa håret så tidigt på morgonen) och gå en sväng med dem så de fick göra sitt. Hann inte mer än in så hoppade de upp i sängen, bollade ihop sig och somnade. Så nu kommer de nog sova ett tag..
 
Jag har enbart två beställningar jag måste ta tag i och räkna på, annars kan jag göra just ingenting hela dagen.. Vilket kan vara rätt skönt ibland det också, även om det inte är en av mina bästa grenar.
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0