Åter i Fredriksdal..

Hemma i Fredriksdal igen, nedkrupen under täcket tillsammans med småtjejerna som redan hålla på att somna.. 
 
Imorgon är det jobb som gäller, stallet på morgonen.. Tänkte vara effektiv och hinna med både mockning och en kort promenad med älskade ponnybus <3 Även om tiden inte räcker till att hålla igång henne helt nu så vill jag göra något tillsammans med henne och jag vet att hon gillar våra promenader.. Hundarna älskar dem, så nytta med nöje helt enkelt!
 
Ser foton överallt på hur folk har julpyntat och bakar för fullt. Jag vill också, men när flytten är klar då blir det julmys i lägenheten.. Vi inleder starkt med tjejkväll den 13:e med alla tjejerna från jobbet..
 
Såfort tvättmaskinen gått färdigt där nere så ska jag slänga in arbetskläderna i torktumlaren, sen blir det huvudet på kudden och sova i 180 knyck hela natten, för imorgon ringer klockan tidigt som vanligt.. Sovmorgon, vad är det?
 
Kram på er!
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0