Well I´m back..

Och det känns som att jag har orken som behövs för att börja blogga igen.. Mycket har hänt i mitt liv den senaste tiden och att gå in på alla små detaljer är både tidskrävande och inget jag känner är nödvändigt att dela av mej av just nu. Tids nog kommer hela bilden att klarna..
 
Jag är tillbaka på min gamla hemort, bor hemma hos mamma för en tid framöver tills jag hittar en lägenhet, när det blir vet jag inte, det ska bli rätt också med tanke på att mina småtroll aldrig bott i lägenhet innan och vill inte att de ska bli stressade för att det springer en massa folk i trapphuset hela tiden.. Stressad rallyråtta = skällande rallyråtta.
 
Hästarna bor uppe i mammas stall i Spånarp, de flyttade hit idag.. Vi har slavat med lösdriften nu i ett par veckor, tyvärr har jag inte kunnat åka över riktigt så mycket som jag hade önskat, men vi fick det tillräckligt klart i tid.
 
Själv är jag påväg till Stockholm, tåget gick från Nässjö 18.28 och jag ska vara framme strax innan halv tio. Ska bara vara borta över natten och imorgon. Ser fram emot det hela och det blir ett välkommet avbrott i mitt liv.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0