Torsdag

Hade ett otroligt bra pass med världens bästa häst tidigt i förmiddags.. En veckas vila och sen lite försiktig uppmjukning igår har varit bra för henne. Hon tog i och lyssnade så fint idag, ville bara mer och mer hela tiden. Så imorgon får hon en lugn runda i skogen som belöning... Och lite massage.. Ibland tror jag knappt att det är sant att just jag har haft turen att få ha denna underbara häst.. Hon är verkligen speciell och en bästa vän..<3
 
Trött och väldigt nöjd häst..<3
 
Panda var superpigg och for som en dåre nästan hela tiden, så hon var också ganska trött när det var dags att åka hem igen. Tobbe hämtade oss klockan tolv och efter lite familjemys så var det dags för honom att åka till jobbet. Efter en sen frukost tänkte jag ge mej på filmen jag försökt med två gånger innan men bara somnat och jag gjorde likadant idag, sov som en gris över två timmar. Min dåliga nattsömn och för tillfället arga kropp gjorde äntligen sitt och jag kände mej faktiskt utvilad när jag väl vaknade till igen. Nu är det strax dags att fixa lite käk.. 
 
Simningen jag hade planerat får dock bli imorgon istället.. Nu är det alldeles för sent och jag tror att kroppen min behöver en vilodag till. Nu fick den ju jobba lite när jag red.
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0