Tisdag!

Sitter och myser i soffan tillsammans med Panda som sussar gott jämte mej.. Försöker ignorera min arga arm, tog väl i för mycket igår igen och förmodlligen var väl inte inflammationen i det muselfästet helt utläkt. Men det läker med tiden, det gör det mesta..
 
Idag blir det inga långa timmar i stallet, men ett par ialla fall. Blir en kortare sväng i skogen med finaste svart, fast jag tar henne i grimskaft och går, behöver röra på mej lite lagom för min höfts skull. Panda ska naturligtvis med!
 
Sen blir det en sväng ut till Almenäs och gosa valpisar i e.m, kameran ska med så förvänta er foton här ikväll sen!
Nu har PimPim och hennes syster (som förövrigt ska flytta hem till Fredriksdal och min mammas flock) hunnit bli 4 veckor, alltså borde de knata runt på alla fyra nu. Det är nu det mest roliga början, nu är de ju riktiga hundar och om några veckor är de så stora att de far runt som små vildar överallt. Kommer bli fullt ös i huset sen när nya valpisen kommer hem, men det blir bara kul. Är mest nyfiken på hur Panda kommer att reagera och förhålla sej till sin nya lillasyster!
 
PimPim till vänster och "Liza" till höger!
2 veckor på bilden
 
3 veckor på bilderna..
Pimpim till vänster och "Liza" till höger
 
 
 Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0