Tisdag kväll

Trött, trött, trött... det är precis vad jag är just nu.. Kommer bli sova tidigt ikväll, äta lite och sen krypa ner i soffan tillsammans med familjen och bara vila resten av kvällen.
 
Ska upp tidigt imorgon, stallet på morgonen och sen hem och göra sej iordning. Åka med Tobbe in till Jönköping och springa i lite affärer, däremot sket sej min planering helt då något något smarthuvud tyckte att det var en bra ide att flytta Rusta längst bort på gatan (och det är en jävla lång gata!).. Detta har jag alltså missat totalt och tanken att först springa in på Biltema och sen Rusta sket sej ju rätt ordentligt.. men det löser sej det med.. börjar borta i Rustas ände istället..
 
Stallet gick fort, Tobbe väntade och höll mej sällskap medans jag fixade med det jag behövde göra. Var ute och pussade lite på min pälskling och gav henne lite vatten i hagen. Ridbanan var stenhård så det gick inte att göra någonting där utan att riskera att vricka fötterna på stackaren. Men imorgon tar vi nya tag!
 
På torsdag blir det en tur till Mullsjö simhall igen, riktigt skönt att simma.. Har hört en timma de gångerna som jag har varit där och det funkar fint. Tror inte att jag behöver förlänga tiden, dock snappa upp hastigheten lite för att få lite mer träning.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0