Tisdag

Här sitter jag och här helt färdig för att åka in till Jönköping, väntar bara på pojken som ska fixa med en grej först. Det blir ev en sväng till Ikea först och sen blir det badklädes shopping för mej nere i Östra Centrum. H&M brukar ha bra modeller så det blir till att besöka dem först. Sen är det lite andra småprylar som behövs så jag får väl smyga runt lite sådär på halvfart då jag är ganska trött i kroppen. Själv hoppas jag att det inte är alltför mycket folk.
 
Pandas bakben är mycket bättre, har "hakat" upp sej en gång. Men vi får se, fortsätter det även om det bara är en gång per dag så får hon åka till Smådjurskliniken så de får kika på det.
 
Lucky gick jättefint idag, blev ett pass i padocken på 40 min, eftersom hon jobbade på så bra och verkligen tryckte in bakbenen under sej så blev hon fort trött i musklerna. Vänstergaloppen tar sej mer och mer och den börjar bli runt och jämn nu. I höger är hon fortsatt kanon och jobbar i en fin hög form, något öppen kanske. Men hellre det än att trycka ihop henne i en helt oärlig form som inte ger ett skit. Ska bli riktigt kul att fortsätta träna hela hösten och sen rida henne för et tävlingsstart tidigt i vår.
 
Idag blir det inget vanligt tisdagsbesök i Almenäs. Det blir imorgon istället. Det passade bättre. Längtar efter att få gosa valpnäsa igen..<3 Men nu är det bara två veckor kvar innan liten får flytta hem till Axtorp.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0