Till minne av Pippi

Idag klockan 08.44 tog min vackra Prick sitt sista andetag, hon gjorde det i mjuk, fluffig nysnö med husse vid sin sida. Allt gick väldigt lugnt till och hon la sej mjukt i det snötäckta gräset.. Jag kan knappt fatta att hon är borta och just nu känns det bara tomt, hela själen känns helt tom. Trots att den vita snön vittnar tydligt om vad som har hänt där i gräset så känns det ändå skönt att den kom, världen känns liksom ren, oförstörd och hon älskade verkligen snö min lila älskling, det var mjukt under hovarna på henne när hon gick sin sista promenad..
 
Jag kommer aldrig att glömma denna lilla ängel som jag fick ha i nästan två år.. Ingen kommer glömma henne..
Snällare liten ponny finns inte, det enda hon ville att man skulle lyssna på henne och förstå henne och det tror jag att jag gjorde.. Jag tror att hon har varit lycklig under den tiden hon har varit hos oss.
 
 
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan, älskade, älskade lill Pricken..<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0