Städning

Snacka om att jag är glad över att jag valde att stanna hemma idag och åka ut till stallet i eftermiddag istället, det har spöregnat i en timma nu innan det började klarna upp lite.. Själv har jag fixat och grejat här inne en stund, bl a sorterat bland hundarnas alla prylar. Allt låg i en enda röra i två olika lådor, inte lätt att hitta något då inte.
Konstaterade att mamsen får att göra med att sticka nya tröjor till PimPim för de Panda hade som liten kommer hon inte kunna ha då de är rejält uttöjda. Men det tror jag inte att hon klagar på..;) Annars är det inte direkt något som behövs, valpsele och minitäcke har jag kvar från när Panda var liten, men ett litet mjukt valphalsband får det bli till att köpa nytt.
 
Men nu tar jag en paus, har nån konstig jäkla kramp i höger arm, långt upp mot axeln. Är lite orolig för att det är det stora muskelfästet som håller på att bli inflammerat, får hoppas att det är något annat som går över snabbt.
 
Nu tänker jag sitta i soffan och dega nån timma innan jag tar tag i städningen igen.. Jag drar mej gärna för det då jag tycker att det är aptråkigt att städa.. Men vem tycker inte det egentligen?
 
 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0