Shopping

RallyRåttan och jag har kvällsmys i soffan. Det var en extremt glad liten hund som mötte mej i dörrn när jag kom hem, viftade så mycket på rumpan att jag trodde att den skulle gå ur led. Dumle var lagom imponerad och la till med en stor gäsp och gick sen och la sej igen.
 
Det var inte det lättaste att hitta vettiga badkläder, de flesta butiker hade inte ens något inne då det inte är säsong. Hmm.. vi som simmar även vintertid då?? Så efter att ha besökt fem (FEM!!) olika butiker hittade jag äntligen en butik som ha hade exakt det jag ville ha! Twilfit! Besök sidan, de har väldigt mycket fint! www.twilfit.se
 
 
Tog tåget hem och tänkte mej inte alls för när jag valde skor när vi åkte. Att gå hem på höga klackar var ingen höjdare.. Men hem kom jag..
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0