Onsdag

Hemma och myser med vovvarna.. Panda var lycklig när matte äntligen kom hem, hade ju varit borta jääääätelänge jue.. Nu lämnar hon mej inte för fem sekunder.. Hon sjusover och varje gång jag rör mej kollar hon upp med en blick som säger "lämna mej aldrig igen".. Söthunden..<3 Dumle däremot sket fullständigt i att jag kom hem, han var mest intresserad av vad jag hade handlat och hade kört ner skallen i den första kassen för att undersöka innan jag ens hade fått ner dom på golvet. Naturligtvis hittade han påsen med benen på 0,1 röda.
 
 
Stallet klarade vi av på morgonen, tur ut Lucky för en uppvärmningspromenad det första jag gjorde, sen fick hon springa av sej lite i padocken innan det var dags att släppa ut henne i hagen. Panda och kompisen Zorba försöker hitta det mest effektiva sättet att riva Emelies hus på.. idag försökte de med lek..
 
 
Har varit i Jönköping och handlat lite, köpte gottis till hundar och sambo, Men glömde bort mej själv där i mitten någonstans. Har köpt halsband, sele och koppel till PimPim. Så nu ska bara valpmaten komma från Animail också, sen är vi redo att få hem den lilla.
 
Köpte hårfärg och tänkte ev (om jag orkar) slänga i det i håret ikväll. Behöver verkligen färga håret. Enda som är bra med att det blir utväxt är att man ser exakt hur mycket det växer mellan gångerna.
 
Kram Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0