Onsdag

Sitter och myser i soffan och väntar på att T ska komma hem från jobbet. Han trodde att han skulle kunna sluta nio, men det blidde inte riktigt så.
 
Jag tog stallet tidigt idag, Lucky hade inte hunnit käka upp morgonhöet när jag och Panda gick in i stallet och sa god morgon. Så efter det att jag gett henne en stor mulpuss, så gick jag ut och hämtade in Pippi från lösdriften så hon fick sin frukost inne tillsammans med "innehästarna".
 
Hann precis lagom fixa med lite borstning av henne, packa hösilage och fixa burkmat när Lucky hade ätit färdigt. Lite halm hade hon lämnat, men det fick hon med sej ut i hagen. Hann lagom mocka och byta vatten så kom T tillbaka och det var dags att skynda hemåt.
 
Duscha och käka lite frulle innan det var dags att åka in till Jönköping. Skulle till VägledningsCentrum idag och prata om utbildningen/utbildningar. Hur jag ska fortsätta med allt. Fick mycket hjälp och en hel del svar, men också en hel del nya frågetecken, men nu vet jag ju i vilken ordning jag ska börja reda i allt ialla fall. Ska sätta mej med alla papper i helgen och gå igenom allt noga. Det är ju ingen brådska, alla eventuella ändringar kommer ju inte ske förrens till våren ialla fall.
 
När jag var färdig där så blev det en sväng på stan, fyndade lite.. Bl a en ny vinterjacka till mej, 2 västar (en tunnare och en vinterfodrad) och en vinterfodrad väst till T. Skitnöjd med mina inköp, lämnade dem i bilen utanför Sofiehof och tog sedan tåget hem. Missade första med bara några minuter, det gick tidigare än vad jag kom ihåg. Så det fick bli 2h i Jönköping extra, men jag knatade upp till älsklingens kontor och höll honom sällskap den mesta delen av tiden så det kändes inte som någon lång väntan.
 
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0